You are currently viewing Kalap zsákja soha sem kicsi

Kalap zsákja soha sem kicsi

Jelentkezünk egy új homemade cargós sztorival, Kalap beszámolójával, aki évek óta „dögnehezen, igazángyorsan, neonfénnyel” teker az itthoni utakon a csodaszép handcrafted Bullittjával. Futárként, barátnőjével, kutyusával, barátnőjével s barátnőjének barátnőjével is megrakva, a Bullitt az álom közlekedési eszköz számára. A részletekről a lenti sorokban olvashattok!

 

Mutatkozz be kérlek, mondj pár dolgot magadról!

……a legtöbbeknek csak Kalap. HajtásPajtásnál dolgozom, mint szerelő, ezek mellett teherbringák fejlesztésével is foglalkozom.
Titánkoromban Debreceni Egyetem MFK-n végeztem volna, mint gépész, de ez a vége felé megszakadt. Mindig is bütyköltem, gépekkel foglalkoztam.

Mióta használsz teherbiciklit és miért?

Futár ként kezdtem, egy-két hetet kisbringával, de már régóta vonzott a teherbicó. Gyorsan át is nyergeltem rá, amint lehetőségem adódott rá.
Pár év szervízmeló után gondosan megépítettem a sajátom, mellyel rendszeresen a GLS raktárába járok szerelni, karbantartani. Ilyenkor tetemes mennyiségű szerszámot és alkatrészt is átcimbálok magammal.

Mesélj picit az első érzéseidről ezzel kapcsolatban! Milyen jó élményeid vannak teherbiciklizésről? És milyen negatívok?

Kezdeném a negatívval, mert ez egyelőre nincsen. A pozitívhoz pedig hozzátartozik , hogy a “zsákom soha sem kicsi”. Autó nélkül is meg tudunk oldani minden bevásárlást, bútorszállítást, túrát, kirándulást, meg eleve rohadt jól néz ki az egész. No és persze GYORS!!!! Az autósok is hamarabb észrevesznek, jobban figyelnek előzésnél, sztem inkább féltik a saját gépjárműveiket. Barátnőm és a lakótársnője is tud rajta bulizni hazafelé, míg elviszem őket 🙂 Szeretem, mikor jövök melóba és anyukák is köszönnek, mikor viszik a gyereket oviba.
Úgy tudnám megfogalmazni, mint a motorral hajtott járművek között a motorosok. Ez is egy kis közösség a bringásoknál!

Mire és milyen gyakran használod? Parkolással van probléma?

MINDEN NAP! Kiskutyám rendszeresen jár velem dolgozni, karbantartási munkák, barátnőszállítás, vagy egyszerűen csak közlekedés.
Parkolás néjha bonyi, mert csakkisbringára építenek horgonyhelyet, de ugye “futár vagy, oldd meg!”.

Milyen hatással van szerinted a városra biciklizés/tehebiciklizés?

Sokkal mozgékonyabbak, autók számára elzárt területre is bemehet, járdán, bárhol elfér az ember!

 

Milyen lenne számodra az álom teherbicikli?
Egyelőre megvan az álom, még egy jó elektroikát azért tennék rá. Két csaj azért már súly, át a városon , 7-ből – 11-be 😀

 

Mi hiányzik Budapestről szerinted, amitől még jobban fejlődhetne a biciklis/teherbiciklis infrastruktúra és az ez iránt való érdeklődés?

Talán több autóforgalom elől elzárt terület kellene, adókedvezménnyel lehetne ösztönözni a vásárlást.

 

Fogalmazd meg egy mondatban, hogy miért ajánlanád másoknak is a teherbiciklizést!
Dögnehezen, igazángyorsan, neonfénnyel.